facebook

Časté dotazy (FAQ)

FAQ Poskytovatelé

Kdo se může přihlásit jako poskytovatel služby?
Každý poskytovatel služeb z námi nabízeného sortimentu. Není nutné mít živnostenské oprávnění. Fakturovat lze i na rodné číslo.
Mohu si jako poskytovatel služby vydělat peníze?
Ano. Za každou vykonanou službu dostanete zaplacenou částku, kterou si sám určíte.
Kdo určuje cenu, za kterou službu mohu vykonávat?
Cenu služby si určuje každý poskytovatel sám. Samozřejmě platí, že čím nižší cena, tím atraktivnější bude Vaše nabídka pro zákazníky.
Kolik stojí registrace?
Registrace a zařazení do databáze poskytovatelů je zcela zdarma.
Účtujete si za zprostředkování nějakou provizi?
Ano. Za každou provedenou službu si účtujeme provizi dle aktuálního ceníku. Neplatíte ale nic, dokud si sám nevyděláte.
Na jakém principu se zobrazují poskytovatelé služeb zákazníkům?
Zákazník si může poskytovatele seřadit nebo filtrovat dle různých kritérií jako je např.: cena, hodnocení apod. Vždy se zobrazují pouze ti poskytovatelé, kteří danou činnost ve vybrané lokalitě vykonávají a mohou v konkrétní termín.
Dle kritérií bych měl být ve vyhledávání první, ale nejsem. Jak je to možné?
Prvních několik míst v seznamu poskytovatelů je obsazováno na základě placeného obsahu. Každý poskytovatel služby má možnost zaplatit si tzv. topování, které ho vynese v seznamu na první místa. Pod těmito místy jsou pak zobrazováni ostatní poskytovatelé dle kritérií.
Mohu si sám aktualizovat informace na svém profilu?
Ano. Musíte! Každý poskytovatel služby je povinen udržovat svůj profil aktuální.
Mohu si domluvit “kšeft” i mimo váš portál?
Ano. Své služby můžete nabízet i mimo náš portál klasicky na Váš živnostenský list nebo rodné číslo. Platí však, že pokud je služba objednána přes náš portál, musí přes něj být i dokončena. V opačném případě by to bylo v rozporu se smluvními podmínkami.
Sjednal jsem si přes Vás poskytnutí služby. Můžeme si předat peníze osobně?
Ne. Veškeré transakce probíhají výhradně přes náš portál a jeho obcházení může být v rozporu se smluvními podmínkami.
Mohu nabízet více než jednu službu?
Ano. Ve svém profilu máte možnost vybrat několik služeb, které poskytujete.
Jak mám dát vědět, že v určitý termín, nejsem k dispozici?
Ve svém profilu máte k dispozici kalendář, do kterého musíte pravidelně aktualizovat obsazené termíny (domluvená služba mimo náš portál, narozeniny babičky, fotbalový zápas syna apod.) Sjednané služby přes náš portál se Vám do kalendáře označují automaticky.
Jak se dozvím, že si mě někdo objednal?
Na Váš email Vám přijde informativní zpráva s kompletními podrobnostmi o konání akce, na kterou jste byl objednán a budete telefonicky kontaktován naším týmem.

FAQ Zájemci o službu

Pro koho jsou služby Vašeho portálu určeny?
Pro kohokoli, kdo na svou akci hledá poskytovatele služeb jako např. fotografa, kameramana, moderátora a spoustu dalších.
Jak to funguje?
Jednoduše. Vyberte typ akce, které se účastníte nebo ji pořádáte, zvolte druh služby, který pro ni hledáte a následně objednejte vhodného poskytovatele přesně dle Vašich kritérií jako v eshopu.
Jak si mohu objednat službu?
Jednoduše. Vyplňte místo a datum konání akce a vybírejte z nabídky poskytovatelů služeb.
Nemám čas nebo nechci vybírat všechny služby jednotlivě. Existuje nějaké alternativní řešení, jak si objednat?
Ano. Pro takové případy je dole v sekci poskytovatelů tlačítko, pomocí kterého můžete poptat akci na klíč. Vyplňte formulář a my vybereme za Vás.
Co všechno si mohu objednat?
Úplně vše, co byste mohli na Vaši akci potřebovat.
Nejsem si jistý, koho si vybrat. Podle čeho mohu posuzovat?
Kromě toho, že můžete své vyhledávání přizpůsobit Vašemu rozpočtu, je možné poskytovatele seřadit dle jejich hodnocení nebo se můžete podívat na jejich předchozí práci, jejíž ukázku mají na svém profilu.
Kolik mě bude stát zprostředkování služeb přes váš portál?
Nic! Vy jako zákazník neplatíte ani o korunu navíc, naopak se snažíme o to, aby ceny u nás byly mnohem nižší a Vy tak ušetřili.
Objednaný a zaplacený poskytovatel mi na poslední chvíli odřekl účast. Nikoho jiného už tak na rychlo neseženu. Co mám dělat?
V takovém případě nám dejte obratem vědět na jeden z uvedených kontaktů. Náš tým se ze všech sil vynasnaží najít náhradu nebo alternativní řešení tak, aby Vaše objednaná služba byla vykonána.
Poskytovatel se se mnou domluvil, že mi nabídne lepší cenu, pokud objednávku zruším a objednám si službu u něj. Mohu to tak udělat?
Ne. Pokud byste tak učinil/a, šlo by o porušení smluvních podmínek jak z Vaší tak ze strany poskytovatele. Pokud Vám toto poskytovatel nabídl, dejte nám prosím vědět emailem nebo telefonicky.
Kdo mi zaručí, že mi např. fotograf fotky po akci opravdu zašle, když jsem platil/a předem?
V první řadě zkuste kontaktovat poskytovatele sami a domluvit se s ním. V případě jeho nečinnosti, nás kontaktujte. V případě problémů je budeme řešit za Vás.

Tak koho hledáš ty?

Zobrazit nabídku Chci spolupracovat